Beskrivning

Vi får väl se om det här drar igång på riktigt. Tanken är att detta ska vara en blogg där jag filosoferar av mig, och försöker bidra med tankar om livet. Min övertygelse är att alla människors absolut största strävan är att uppnå lycka i så hög grad som möjligt, och därför kommer denna blogg till stor del hantera just detta ämne. Mitt sätt att försöka nå lyckan är till stor del genom att utöva buddhism både i praktiken och mentalt. Jag kommer dela med mig av mina tankar, tips och råd så helhjärtat jag förmår, och kommer försöka anpassa dom så väl som möjligt oavsett religiös tro eller etnisk bakrund.
Diskussion är mer än välkommet. Kommentarer, medhållande, frågande eller kritiska är alltid uppskattat och kommer att uppmärksammas, besvaras, och om dom har ett okej värde även publiceras om så önskas.
Övrigt flams och trams kommer med all säkerhet också förekomma!
Vi får väl se om det här drar igång på riktigt. Tanken är att detta ska vara en blogg där jag filosoferar av mig, och försöker bidra med tankar om livet. Min övertygelse är att alla människors absolut största strävan är att uppnå lycka i så hög grad som möjligt, och därför kommer denna blogg till stor del hantera just detta ämne. Mitt sätt att försöka nå lyckan är till stor del genom att utöva buddhism både i praktiken och mentalt. Jag kommer dela med mig av mina tankar, tips och råd så helhjärtat jag förmår, och kommer försöka anpassa dom så väl som möjligt oavsett religiös tro eller etnisk bakrund.
Diskussion är mer än välkommet. Kommentarer, medhållande, frågande eller kritiska är alltid uppskattat och kommer att uppmärksammas, besvaras, och om dom har ett okej värde även publiceras om så önskas.
Övrigt flams och trams kommer med all säkerhet också förekomma!

Kommentarer
Postat av: Winky

Jag vill åsså ha en iPhone =


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0